One fallen hero with a face like me

Godmorgon!

Idag mår jag faktiskt riktigt bra så imorgon blir det att ta tag i livet och skolan igen, ska på ett sätt bli rätt skönt faktiskt, kommer dock sakna att se MacGyver varje dag...
Hmm, får ordna det på något sätt!

Idag ska jag i alla fall till min underbara kiropraktor för att se till att nacken inte går av på mitten, känns välbehövligt efter att legat ner mer än en hel vecka i soffan.
Ser verkligen fram emot det!

Förresten, mitt wasp problem löste sig till slut (och nej jag behövde inte bli bff med någon random människa!) när ticnet släppte biljetter till showen i Hässleholm!
13 års gräns (som jag faktiskt klarar mig över, haha) och bara två timmars bilresa gjorde att jag förvånandsvärt lätt kunde övertala mina snälla föräldrar till att bli chaufförer och följa med på giget!

Så, jag är glad igen!

Vad har ni för er idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0