Hey let's break it down

Godmorgon!

Vaknade av solsken och att jag faktiskt är pigg, hel sjukt, har inte varit pigg på ett år känns det som..
Så jag är på riktigt bra humör, även när Johanna lagt upp en bild på en dansande haj på sin blogg blev jag inte sur, jag menar det säger allt!

Dagens planer är i alla fall först skola med fotolektion och multimedialektion, har ingen aning om vad vi gör på någon av dem eftersom jag varit sjuk de två senaste lektionerna men det ska nog bli finfint ändå!

Efter skolan blir det hem, käka lite snabbt och sen vidare till träning, hemma vid åtta någon gång förhoppningsvis och då får vi se.

Nu hittade jag en chokladkaka i min byrålåda, så måste sluta skriva nu som ni förstår ;)

Puss!


Postat av: Johanna

Det märks att du inte har sett Hitta Nemo, han dansar inte! Han skrattar! :o x]

2012-02-13 @ 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0