Face of an angel with the love as a witch

Hahaha blev lite sentimental och gick på nostalgitrip i facebookmeddelandena..
Sick hur livet ändrats på bara ett år, haha har fått värsta humörsvängningarna av detta, jag som inte kommer ihåg saker alls (kasst minne, verkligen) återupplever i princip alla känslor när jag kommer på något gammalt minne, och ja senaste året har ju både varit positivt och negativt..
Känns skönt att det är very much up just nu, jobbigt att vara deppig..

Svamlar sådär lagom gott oxå, kan vara det att jag börjar bli lite trött, fast nej, inte precis så att jag hallucinerar om flygande blå tecknade fåglar..

Ska i alla fall fortsätta nörda mig med gamla texter och sånt, helt normal tisdagnatt lixom..

Puss på er!
Just chillin' with my birds.. In my favourite pajamas (which is actually an Iron Maiden T-shirt) and speaking english to myself, why I don't know but I assure you that it's normal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0