Better believe it's right

Trött och ont i huvudet efter att suttit framför datorskärmen alldeles för länge, dock känns det ändå rätt värt eftersom jag kommit en bra bit på min uppsats!

Slutade dock med att jag satt med nio stycken olika historieböcker, kändes väldigt speciellt..
Haha, men vad gör det, det ska ju bli bra!

Från några böcker till en annan, nu tänker jag bädda ner mig i soffan och läsa "Det flammande korset" som är boken jag är på just nu i min absoluta favoritbokserie, bok nummer fem av 7 (åttonde på väg), runt 1200 sidor styck.. Ja, vad ska man säga, can't get enough!

Så, godnatt och puss :*


Postat av: A Rock n' roll lifestye

Sv. Eller hur sjukt svårt, ah vi får väl se jag lär väl köpa dom förr eller senare!

2012-02-27 @ 20:40:28
URL: http://murderlipstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0