There's no limit reach for the sky

Hej!
 
Sitter inne i skolan och väntar på att kunna börja jobba med min musikvideo, eftersom att datorn är något så galet seg så lär det dröja några minuter till innan allt är ready to go! Då blir det att först halvcensurera hela "Nobody Likes Me" av Deuce... Tydligen vill min lärare inte ha en låt med svordomar, fattar icke detta! Haha..
 
Och eh, ja, Tyskland var frikkin amazing! Scorpions var typ bästa kvällen i mitt liv, så bra var det! Har inte riktigt tid att skriva ett vidare lågnt inlägg nu men tänkte att jag kan ju uppdatera nu när jag faktiskt har lite tid över. Annars idag ska jag jobba med denna videon till den är klar, sen ut och köpa julklappar och efter det blir det bio! Så ja, förvänta er ingen vidare uppdatering... 
 
Hörs när vi hörs! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0