Stay out of trouble and be true to yourself

Godmorgon!
 
Precis kommit ut ur duschen och nu ska jag börja packa.. 
Det måste nog vara något av det jobbigaste som finns, omöjligt att veta vad man ska ha med sig. Packar man lätt glömmer man hälften och packar man mycket använder man ändå inte en tredjedel. Dessutom är det ju just nu runt typ 88 minusgrader här så känns som att man kommer frya ihjäl om man inte packar med en overall.
 
Aja jag ska inte klaga, medans resten av min klass skriver prov så sitter jag i bilen on my way!
 
Well, nu är det så att jag inte kommer ha tid att blogga mer hemifrån innan vi sticker så det här blir sista inlägget på en dator för ett bra tag. Antagligen uppdaterar jag från mobilen någon gång innan vi åker över till Danmark och om jag har tur så finns det gratis WiFi (uttalas viffi för er som inte förstår det, hehehe) på i alla fall något av hotellen vi ska bo på. 
 
Annars skriver ja helt enkelt på måndag kväll när jag kommer hem eller möjligtvis tisdag om jag inte orkar på måndag.. 
 
Okej, börja packa nu! Puss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0