May your days be bright

Nu är jag äntligen klar med det allra jobbigaste med julen! Alla förstår så klart att jag snackar om att slå in alla paket, jag är helkass på det verkligen och lämnar alltid över det mesta till mamsen som faktiskt tycker det är kul. Dock kan hon inte slå in sin eget paket (det hade ju bara varit skumt) så efter att skjutit upp det så länge jag bara kunnat blev det då nu dags. 
 
För att vara mig blev det ändå helt okej, och ja det finns en anledning till varför ni inte får se så många undersidor på paketen.. Förhoppningsvis är alla så uppspelta imorrn att de inte tänker på den halva rulle tejp som gick åt för att få fast pappret! 
 
Hehe. Så här blev det då ja, för att inte uttråka er så fotade jag två julprydnader också, har förstått att det är det man ska göra som bloggare runt jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0