Late at night as I lay down to sleep, I think of all the secrets people keep

Äntligen klar med allt plugg för idag! 
 
Två papper med frågor från rörlig bild, tog faktiskt sin lilla tid! Har även pluggat en hel del på svenskaprovet som kommer på tisdag, svårt att ta sig igenom kapitlet om Strindberg eftersom att jag bara blir förbannad när jag läser om honom.. 
 
Nu ska jag i alla fall ta mig en välförtjänt godisbit och sedan blir det träna fram till typ nio, då ska jag se på teve! Ska även måla och förbereda några lösnaglar, mina egna har börjat växa ut lite riktigt igen så nu kanske de inte bryts så lätt, yay!
 
Aja, min telefon ligger på andra sidan huset och just nu ser jag allmänt risig ut så slänger upp en lite sådär halvrolig bild på mig själv. Lagom ego ni vet. Ha en bra kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0