Don't need no lovin' no respect

Ehm efter min fantastiska morgon kom jag in med två minuters marginal till min lektion, så duktig är jag! 
På schemat stod redigering av kortfilm och ja, det gick väl..sådär. 
 
Efter en massa strul med att bara hitta rätt nätverk så satt jag sammanlagt i en och en halv timme med att lägga in klipp i pinnacle, det hängde sig ju så klart en gång så fick starta om allt. Klockan var elva och dags för lunch så jag sa till läraren att jag inte orkade med datorerna mer och drog hem för att jobba med teorin i stället, min lärare skrattade mest åt mig och tyckte att det var rätt åt datorn att jag åkte hem om den nu vart dum mot mig.. 
 
Hm, på bussen hem fick jag ont i magen så bäddade ner mig i soffan och somnade när jag väl kommit hem. Fina lilla mamma handlade godis och tidning till mig, har det rätt bra ändå ♥
 
Nu ska jag klara av dagens träningspass (rygg!) och lyssna på lite bra musik, för tillfället i form av Mötley Crüe för ja ni vet ovanlighetens skull, host.. 
 
Puss på er!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0