Still I carry on and I will forever

Hej! 
 
Har taggat för skola (haha) och så sen jag skrev sist.. 
Sov ute i mosters hus med Hanna onsdag till torsdag, bara massa snackande och så, trevligt som alltid! Åkte hem därifrån på eftermiddagen igår, läste hela dagen och så. Somnade hyfsat i tid och det var inte alldeles för hemskt att stiga upp i morse. Skolan idag var väl inte så mycket skola, mest "välkomna hit" och lite genomgång av vad som kommer hända detta året. Så vid tolv satt jag på bussen hem!
 
Har sovit sen dess, ikväll blir det fira att det är fredag (hahaha) och så! 
 
Och jo, beställde hem lite stuff från Swedenrockshop (vet, ovanligt) häromdagen, idag kom det fram i alla fall, en liten vacker skolagenda från Replay för att jag med mitt guldfisksminne inte ska bli halvt hysterisk över prov och sånt.. Eftersom man måste beställa för minst 250:- på srshop så råkade jag även klicka med ett linne! Hollywood Undead, med en ros som påminner om GN'R och mer eller mindre historisk stil... HÅHÅ! 
 
Nu ska jag lyssna på Edguy, puss! 
 
 
 


Postat av: Hanna

Host! Harkel!

Svar: Prosit..? (a)
Mela

2012-08-24 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0