Love me or hate me but I ain't stoppin' until I'm on the top

Hej!
 
Vaknade i morse med hemskt ont i magen, fantastiskt kul. 
 
Anyway, har ägnat förmiddagen åt att läsa ut min bok (Livet, universum och allting ♥), sjukt hur mycket jag gillar den bokserien! Var jag inte besatt av stjärnhimlen innan lixom.. 
Ska dock dyka på någon annan typ av bok nu, vill spara dessa lite till.. Tror det kommer sluta med att jag läser om bokserien som står över alla andra (Outlander♥) och drömmer mig bort till Skottland! 
 
Ja, det är min plan för dagen, vad ska ni göra? 
 
D E U C E  - T I L L  I  D R O P
 


Postat av: Johännääää 8D

LAMMUNGAR HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

JAG VETA VAD DIN BREVLÅDA VÄXA! HÖHÖH

Ja, jag ska gå och lägga mig. :<

Lammungar... tsk, hehehe.

Svar: Bra att någon av oss har kul :3
Mela

2012-08-20 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0