It don't get hot like this in heaven

Åh hjälp..
 
Bryan Adams (Everything I do) I do it for you är ju soundtrack till Robin Hood - Prince Of Thieves, kom på att jag aldrig sett den filmen så alltså bäddade jag ner mig i min stol med chips och cola och har spenderat senaste två timmarna till att se den. Fy så bra film, är helt sjukt att jag inte sett den innan.
Och ja, som vanligt lipar jag ju i varenda film, inget undantag här inte...
 
Nu ska jag se friidrotten och lyssna på min taggalista till veckan! Puss!
 
 
 
 


Postat av: Emma

Hur kan du inte sätt den? x) det var väll den jag visade ett klipp ur på engelskan :P

Svar: Vet inte :O hm har jag inget minne av xD
Mela

2012-08-05 @ 21:02:35

Postat av: Emma

var under robin hood presentationen jag gjorde :P
Såg du snape? x)

Svar: Haha kommer inte ihåg det alls, mitt minne du vet... :[ Haha nae xD var var han? xD
Mela

2012-08-05 @ 22:04:04

Postat av: Emma

Han var ju sheriffen! x)

Svar: Haha det kopplade inte jag... :3
Mela

2012-08-06 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback