Honey do you like the way I cry

 
Just nu på vårt altanbord, rensning av gamla telefoner..  
 
1. Pappas gamla telefon, hade ett spel som jag älskade när jag var runt 7 år. Något med en björn som skulle rädda världen från ondsinta bin.  
2. En annan av pappas gamla telefoner, den har badat i havet serni! 
3. Mammas första telefon, den bojkottades dock av mig pga ogillande mot Nokia.
4. Pappas reservtelefon när den andra var sönder efter att ha badat... Sen fick han den vattentäta han har nu ;)
5. Min förra telefon... Bara en massa #&&€%"#(# problem med den, men liten och söt.
6. Min älskade Walkmantelefon, saknar den massor ibland. Vansinnigt bra för att vara en "gammal" telefon.
7. Funny story about this one.. läs nedan.
8. Min andra telefon någonsin, råkade bada den i brunsås och efter det la bakåtknappen (samt några andra knappar som gjorde att jag fick smsa på en blandning av engelska/tyska/svenska, vackert) av och det blev då en ny telefon. Dock samma modell fast i en annan färg...
9. Min första telefon!! Liten röd och väldigt fin, fick den när jag gick i sexan. Aww :') 
 
Oh well, dessa ska in till staun på måndag och förhoppningsvis bli utbytta mot lite cash hos tre! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0