Here I am, rock you like a hurricane

Tack vare idioterna på göransson arena i sandviken som satt artonårsgräns även i målsmans sällskap så blir det inget Scorpions där, tack för den när man fyller arton två veckor senare..
Dock resulterade detta i att jag med mina knackliga tyskakunskaper beställde biljetter till en spelning med dem på ett annat ställe. Oberhausen i Tyskland den 15e december! Riktigt jäkla grymt i och med att jag aldrig varit i Tyskland heller! Nu är jag nöjd och glad!
 
För övrigt är jag nu i Kalmar och ska hämta upp tre skivor jag budat hem på tradera! 
Batteriet i datorn håller på att dö oxå så uppdaterar när jag laddat eller tagit fram telefööönen.. 
Haha, puss på er!
 
//LYCKLIIIIG TJEJ! 
 


Postat av: Felicia

det är ju bara VIP-biljetterna som har 18-årsgräns... fan, du skrämde mig där ju - för jag fyller också 18 bara några veckor senare, hahah. 13-årsgräns står det :)

Svar: Haha oj sorry, insåg inte jag... Jag drar till Tyskland istället! xD
Mela

2012-08-09 @ 11:55:58
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0