Be something, you love and understand

Hej :) 
 
Lyssnar på Shinedown och funderar på att stänga av datorn, ser ut som det är ett åskväder på väg från stan. Har även huvudvärk som kanske kan vara en liten hint för det, i så fall blir det att bädda ner mig i soffan igen med min bok. Lever i allmän förnekelse över att skolan börjar snart trots att allt talar för det, igår var det ju seriestart för höstens tv-tablå på tevefyra.. Såg som antagligen många andra först Robinson och sedan självklart Dallas!
 
Måste säga att jag är lite sur över att jag inte haft möjlighet att se hela den serien från första avsnitt (råkade ju vara minus sexton år när den började sändas på sjuttiotalet..) oh well, jag tycker att efter vad jag sett igår så kan det här bli lovande! 
 
Nu ska jag flytta till soffan! Puss  
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0