What's locked up in a prison cell

Nämnde i inlägget under att Sweden Rock släppt sista bandet, dock sa jag inte särskilt mycket mer om dem av den enkla anledningen att jag aldrig tidigare hört talas om dem.
Kan vara för att de släppte sitt debutalbum så sent som förra året och jag är ju inte den som har ful koll på så pass nya band.
Dock stod det i beskrivningen på Sweden Rocks hemsida att "gillar du band som Crashdïet [ett favoritband] och Crazy Lixx [inte heller särskilt dåliga] är Pompei Nights något för dig" så jag kände mig lite smått tvungen att lyssna på dem.

Tur det kan man väl säga, deras debutplatta Rather die than livin' in boundaries är helt grymt bra så ser verkligen fram att se dem i juni!
Mistreated


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0