I'd give up all the world to see that little piece of heaven looking back at me

Godmorgon...

+ Jag blev klar med uppsatsen igår!
+ Jag blev nöjd med den!
+ Jag har sovit tio timmar!
+ Jag känner mig utvilad!

- Jag började vid åtta..
- Jag försov mig (men hinner ändå inte in till denna lektionen, så åker in lagom till nästa)..
- Jag har drömt mardrömmar hela natten..
- Förkylningen är värre än innan..

Ja, kortfattad lista där ja.
Förhoppningsvis blir min lärare inte jättearg över att jag inte kom dit, lektionen idag var ändå mest för att alla skulle bli klara med uppsatsen. I vilket fall ska jag in vid tolv för att ha svenska, där jobbar vi just nu om 1700-talet och jag har inriktingen dans och musik! Faktiskt väldigt kul.

Nu håller vi tummarna för at det här blir en bra dag.


S K I L L E T  -  N E V E R  S U R R E N D E R
Älskar verkligen introt till den här låten ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0