Cover myself with bandages from all these goddamn damages

Godmorgon!

Kändes lite skumt att vakna i min egna säng i morse men ja eftersom vi faktiskt åkte hem igår är det ju inget skumt med det, haha.

Annars igår så var vi först på galgbacken och kollade på de tre höga stenpelarna som stod där, lite lagom obehagskänsla att vara där men ändå så mäktigt att se.

Vi gick sedan vidare för att äta lunch och strosa runt lite på stan.
Detta slutade med att jag gick in på MQ och köpte en jacka och en t-shirt..
Inte riktigt planerat och nu är jag ganska så väldigt fattig, men jag är glad!

Vidare in i en liten mysig affär som sålde fina coca cola burkar, råkade köpa med en sådan hem också..

Sen var det dags att åka ner till färjan och dra hem, tråkigt för vi har haft det så bra på Gotland, om det inte blir Edinburgh efter gymnasiet så kanske jag hamnar där..

I alla fall, jag är hemma nu och ska strax börja packa upp.
Slänger upp en egenfotad (webcam!) bild på min fina colaburk och bilder på de nya kläderna kommer upp strax, så fort jag hittat väskan de ligger i...  Bilder från själva Gotland kommer upp när jag redigerat dem!

Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0