A city girl with no responsibilities

Vaknade imorse av att jag trodde jag sovit bort hela dagen, drömde nämligen att klockan var 18:30..
Dock var hon bara halv tio, blev väldigt lättad kan vi ju lugnt säga!

Drog ner till idrottshallen och spelade innebandy i någon timme, mycket trevligt!
Hem och skriva ett häfte om etik och moral till religionen och sen ner i trädgårdslandet och plantera lite saker.

Lunch och nu blev jag precis klar med att städa mitt rum och lyckades hitta mitt garantipapper på mina hörlurar också gott värre, ska strax fota de sista bilderna till mitt bildspel och ska antagligen börja lite på min filmkunskapsuppsats oxå.

Shit, aktiv dag?
Lär dock sluta med att jag hamnar framför min fina bok utomhus istället, dock värt!

Puss
Problemet med gul bikini är att getingar/humlor/bin/annat-djävulskap tror att man är mat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0