Some dance to remember and some dance to forget.

Här skulle egentligen varit ett intressant blogginlägg, men så började det regna, så det blev en dagens lista istället. 

Humör: Aj min mage, fy vilket väder, yey bra musik.

Mående: Magen gör ont, annars rätt så bra!

Borde: Leta reda på mina ipren.

Frisyr: Risigt utsläppt + diadem.

Smink: Gårdagens mascara, vackert! Huh.

Klädsel: Pyjamas

Planer: Piggna till så jag kan hålla i träningen ikväll...

Materiella vill ha: Pengar till festivalbiljetter nästa sommar!

Fundering: Undrar om Scorpions kommer till Sweden Rock 2012, annars drar jag till Wacken!

Beroende: Musik & värmedyna

Tråkigaste: Att jag fixade med massa skolgrejer som skulle va klara idag och nu är jag hemma -.- 

Längtan: Rockmässan 1-2/10, Sebastian Bach, Jorn, Gilby Clarke m.fl!

Låt: Scorpions - Still Lovin' You



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0