I believed your every word and I guess you did too

Godmorgon!

Är på riktigt bra humör idag, mår så mycket bättre än igår!
Fortfarande sjukt förkyld men ja det kan jag väl leva med (om jag får ta näsdroppar, vill säga).

Idag ska jag fixa lite med bilderna jag ska ha med till en skoluppgift imorgon, måste ladda över på usb och lite så, inte särskilt jobbigt men rädd att jag kommer glömma det...

Sen ska jag försöka hitta ett par hörlurar oxå, mina gick sönder i torsdags och jag klarar inte en dag i skolan utan mina hörlurar!
Vet att jag har ett extra par någonstans men var?
Hm.

Nu ska jag käka frukost, pusshejj!


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-09-11 @ 13:01:50
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0