Since you've been away I'm just a face in the crowd

Godmorgon!
Hemma med ont i magen, inte trevligt nej.

Min helg har i alla fall varit grymt bra!
Drog ju ner till Malmö i lördags, då blev det mest ut och käka o lite så, mys!
Söndag = mässan, mycket liten mässa tyvärr.
Fick i alla fall med mig 11 lp skivor hem och en t-shirt, inte helt fel..
Såg oxå mr Bach bland annat, men orkade inte riktigt köa för autograf eller så, lat.
Lite bilder blev det dock, men de kommer upp senare!

Nu ska jag plugga..
Puss!


Postat av: ladydoordie

Varu inte på mässan på lördagen? Då där var drag ju ! :D Fast.. vad fan vet jag.. haha . Jag satt mest i VIP och bakom nasty idols bord och drack öl som vi snott från VIP-baren .. hahah

2011-10-14 @ 15:15:02
URL: http://ladydoordie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0