Wash away the rain

Hej!

Äntligen lyckats få igång internetet efter att ha bråkat med min router hela dagen, bra att det aldrig krånglar (y)

I alla fall..
Idag släpptes Soundgarden till Sweden Rock, vet inte riktigt vad jag tycker för har helt ärligt bara hört låten Black hole sun med dem och ja den är ganska deprimerande om jag ska vara ärlig..
Jaja, får väl lyssna igenom dem lite.

Nu sitter jag och lyssnar på Bandit Rock, loooove ♥

Men ja, ni vet, vi hörs sen och så?
Gott, puss.


Postat av: Johanna c:

Höhö, och där slocknade Melas förväntningar på vilka det kunde ha varit ;)

2011-12-21 @ 22:14:04

Postat av: Mela

Haha kom ju i och för sig inte på några andra.. xD

2011-12-22 @ 11:36:01
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback