Be with you night and day, nothing changes on new years day

Nämen, sista december och nyårsafton.

Känns ju nästan som det var igår man stod ute och höll på att förfrysa sina stackars fingrar med champange och kameran, spänningen framför juniorhockeyvm, god mat, trevligt sällskap osv.
Men nej ett helt år har faktiskt gått.

Sjukt men sant, hade kunnat skriva en hel roman om hur mitt år har varit, hur saker förändrats, vad jag har gjort och så vidare men det tänker jag inte göra.
För det första har jag inte minne till att få ihop det särskilt bra ändå och för det andra så blickar jag hellre framåt än bakåt.

Så, hoppas ni alla får en bra nyårsafton, det tänker i vilket fall jag ha!

Gott Nytt, vi ses nästa år! :D


Postat av: Johanna

Du vill inte komma ihåg alla gånger Emma och jag tog "din" mobil ;)

2011-12-31 @ 12:46:11

Postat av: Mela

Hahahaha.. det är min! ;)

2011-12-31 @ 13:44:24
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Emma

Den är och kommer alltid vara Jojos! :)

2011-12-31 @ 14:39:13

Postat av: Mela

Gahh ni två.. ;)

2011-12-31 @ 15:37:51
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback