Can you hear me now?

Hej!

Vi fick gäster i torsdags så det blev stress med packningen och så, så bloggen fick lida för det!
Sorry!

Skogsröjet var i alla fall helt sjukt bra!
Jag trivs ju som alla vet på festival och mina kära kompanjoner (Hanna som var med inne på festivalen och mamma&pappa som var chaufförer/tältsällskap) hade det också rätt bra ;)
En bättre recension av banden kommer senare!

På söndagen var vi lite kulturella och tog en runda över till Visingsö, ca 2 mils promenad i ösregn senare var vi ändå väldigt glada, för historiefreaks som vi är allihopa är Visingsö ett underbart ställe!

Vi kom hem sent på måndagskvällen, då blev det krashlanda i sängen efter några kalla nätter i sovsäck.

Sen från i tisdags har Hanna och jag njutit av de sista dagarna av sommarlovet ute i Malins hus.
Bättre avslutning på lovet är svårt att få!
Imon drar ju verkligheten igång igen, kort dag men ändå.

Nu ska jag lägga in alla bilder från semestern, kommer upp ett urval här sen ofcourse!
Pussssssss.
H o l l y w o o d  U n d e a d  -  B e e n  T o  H e l l



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0