Nuuu e de freeeedagsmyyyyyyyyyyyyyyys

Hej!
Bloggade inte igår vad jag vet...
Hade så mycket läxa att göra så jag hann helt enkelt inte.
Whatever, nu e de FREDAGSMYS! ;D
U-N-D-E-R-B-A-R-T-!
Jo vill ni veta en sorglig sak.?
Ladd-sladden (tihi det rimmar) till min dator har slutat att funka, så nu måste jag sitta vid mormors dator.
Fast pappsen ska försöka köpa en ny ladd-sladd (haha e de bara jag som tycker det är kul?) idag.
Håll tummarna!
Det är lite drygt att behöva gå till mormor varje gång man ska in på datorn.
Ett + däremot är att hon har kanonbra högtalare!
Ett - är att hon inte har något redigeringsprogram :(
Så det blir dåligt med fina bilder fram tills det är fixat, om jag nu itne blir ett proffs på paint inom den närmsta tiden och det tror jag inte riktigt på...
Haha, nej nu ska jag lyssna vidare på Hammerfall!
Pusssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0