Man pluggar ju faktiskt engelska när man lyssnar på musik...? (A)

Hej.
Jag har varit vaken sen 10 (!!!).
Nej, såklart inte frivilligt..
Någon äckligt morgonpigg människa från OKQ8 ringde och sökte pappa.
Sådär tidigt på morgonen blir man inte glad av att någon ringer och sen pratar med en som om det var dagens ljustpunkt, typ "HEEEEJ JAG HETER ? OCH JAG SÖKER..." osv.
Förlåt, egentligen tycker jag det är kul med positiva och glada personer, men inte på morgonen :P
Okej whatever.
Hittar ni på idag? :)
Jag gör inte så mycket, läst nyaste nummret av VeckoRevyn och hjälp mamma skriva up lite papper på datorn.
Tänkte försöka göra något vettigt av mitt liv idag, men det ser kallt och blött ut ute så jag stannat nog framför datorn istället ;)
Jag vet, jag kan planera min dag med hjälp av... .... gissa ... .. TVPLANETEN! :D
Haha, jag återkommer med resultat.
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0