The city of polkagrisar ♥



Tjosan!
Ledig från skolan idag (y) eller ja, typ, operation dagsverke har vi, typ samla in pengar till ett barnhem i Polen.
Mitt "jobb" är att hjälpa mamma med lite hushållssysslor, så det går ganska fort ^^
Typ diska efter varje måltid, dammsuga hos oss och mormor, damma huset, ge mamma massage (vad nu det har med hushållssysslor att göra...? hmm, mamma e klurig ^^), laga mat, osv.
Inte särskilt ansträngande.
I vilket fall så ligger mamma och sover just nu så jag sitter här och leker i ps. :D
Någon som har en bra teori till att det nästan alltid blir bilder från sommaren jag redigerar?
Möjligtvis för att jag saknar sommaren, maybe.

Kom på en sak igårkväll, att när sommarlovet kommer ja då har jag gått ut 9an ;o
Det är allvarligt helsjukt.
Sen till hösten är det gymnasiet som gäller.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen.

Aja skitsamma, det blir nog bra.

Tss, pusshejj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0