Nationell läsförståelse - Svenska - CHECK!

Hey!
Nu är jag hemma från en lång dag i skolan.
Började med ett nationellt prov i svenska, kul -.-, tror dock att det gick rättså bra :-)
Följt av en tyska lektion där vi kollar på en tysk film med svensk text (ett + för att den är ganska kul) ^^
Sen so, mailade en politiker och sen snackade resten av lektionen.
Sen no, fick reda på att labben jag gjorde i fredags som jag trodde gick käpprätt åt h*e gick bra :P
Sist matte, räknade igenom en hel repetition :-)

Jag har faktiskt varit duktg idag!

Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på Björn Rosenström - Värdelös , läser lite bloggar, och ja myser helt enkelt :-)

Snart blir de träning!

Hörs senare, pussss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0