Great day.. not! xD


Hejj :D
Nu är jag hemma, har haft en "toppendag" idag -.-
Vill ni höra?
Klart ni vill ;)

*Först ville jainte stiga upp på morgonen för det va kallt..
*Sen hittade jag inga pengar -.-
*Sen fick jag springa till bussen i högklackade stövlar för jag va sen...
*Sen fick vi stå ute och vänta på bussen till simhallen länge.
*Sen hade varken jag hanna eller sanna ppengar så vi kunde låsa in våra grejer i simhallen.
*Sen fick vi göra typ barngympa i vattnet...?
*Sen fick vi göra simtestet vi gjorde i 7an igen, pga att de slarvat bort listan me de som kunde simma.
*Jag kunde inte andas i det vattnet pga att det va asfuktigt och mina lungor inte tål de så bra typ :p
*Sen började hanna må dåligt
*Sen brände jag näsan i bastun
*Sen bussen hem och lunch, det va inte gott.
*Sen slöjd, hanna blev riktigt sjuk så hon fick gå hem
*Sen tråkig svenskalektion i förberedelse för nationella..
*Sen HEM!

Haha, okej det har varit positiva saker oxå men de orkar jag inte dra nu ;D

Tss.

PUSS


Postat av: Alexander

Hej! :) Allt bra med dig? :)

2010-02-01 @ 17:31:57
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Postat av: Alexander

Skönt o höra. Jotack, det är bra med mig också :) Gör du idag?

2010-02-02 @ 16:51:37
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback