Godmorgon!

Godmorgon!
Eller vakande vid 11, har käkat lite frukost förstår ni :P
Riktigt tråkigt väder ute idag, regn och gråa moln överallt..
Jaja, en perfekt dag för att mysa framför blogg, tv & tidningar iaf!
Har för en gångs skull inte på VH1 i bakgrunden, kollar på Scrubs.
Fast när det är slut så slår jag nog över till VH1 ändå..
Saknar det lite ^^
Men jag ska leta reda på en filt nu, fryser lite ^^
Jag skriver strax igen..
Men puss sålänge!


Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jodå jag har sovit gott ^^ awh tack så jättemkt <3



Om du gillar min blogg kan du gärna lägga till mig på bloglovin! :) så gör jag detsamma till dig ^^

2009-09-05 @ 12:23:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0