Ooh Happy Days.

Nu så jäser mina blivande kanelbullar..
Haha, fick världens ryck och bara, nej nu ska jag baka!!
Sen bad mamma mig att koppla upp datorn inne hos mormor för hon skulle visa henne något (+ att mormors fasta bredband är mycket snabbare än mitt trådlösa) sagt och gjort jag flyttade in datorn och så, sen såg jag att sladden till högalarna faktiskt passar i mobilens extra uttag.
Efter att då sprungit runt och skrikt "Jag är bäääääst" och "Yeeeeey" i några minuter så flyttar jag ut hela högtalaranläggningen till köket (och ja det är ganska tungt eller nja, otympligt iaf!) kopplar in och märker att det funkar.
Springer runt i hustet och skriker och gör någon form av glädjedans.
Haha, det såg nog ganska kul ut :P
Men japp jag är lycklig nu iaf!

Nu har snart degen jäst klart, så vad ska vi säga, ses när de är klara!

Pussss på eeeer!


(U-n-d-e-r-b-a-r eller hur?)

(I totally love my mobile right now.... mer än vanligt asså)


(Mitt fantastiska bullbak jäser just nu gulligt eller hur?)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0