Morgon igen.

Godmorgon! ;) tidigt för att vara mig eller hur? Jag menar 9? Vad har hänt med mig...:-o Somnade iaf i soffan under tv4nyheterna, därför blev det inget mer inlägg igår. :p Nu ska jag bestämma mig för om jag ska sova vidare eller stiga upp. Hm vad skulle ni gjort? xP Ser ut att bli tråkigt väder idag iaf "/ jag som hade tänkt gå ut och fota! Jaja det får väl bli min vanliga helgsysselsättning istället. För er som inte vet vad det är så handlar det om muffins :p För er som fortfarande inte fattar menar jag att baka muffins! Ni som inte fattar nu är bara tröga. Men om jag ska resa mig nu då, här blivit piggare av att blogga. Hm betyder det att jag kan kalla det ert fel att jag är uppe så tidigt? Fy på er isånnafall ;D haha nej men jag skriver om en stund igen! Pusspuss


Postat av: Sarah

Jätte fin blogg :) Ha en underbar helg:)

2009-10-03 @ 10:03:55
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0