Min vanliga "tur" ^^

Godmorgon!
Vill ni höra lite av min vanliga otur såhär på morgonkvisten?
Igårkväll (kväll?) vid ca 00.00 hade jag skrivit ett väldigt gulligt inlägg till er :P
Eller ja, jag hade skrivit ett inlägg iaf.
Men när jag skulle publicera inlägget då var klockan 00.01 och jag fick upp "sidan kan inte visas".
Gick till baka till Blogg.se förstasida och då får jag upp det här lilla roliga meddelandet där inlogget ska vara...

Suck.
Säkert fler av er som oxå märkte denna lilla "underbara" ruta.

Men men, nu får det räcka med klagandet!

Vad ska folket göra idag?


Postat av: SANIBO

minst sagt en jobbig ruta det där ;)

2009-10-27 @ 19:17:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0