Man märker att man är ensam tjej på träningen när...

...Tränaren och en av mina medspelare börjar slåss på skoj
...De flesta av mina medspelare börjar slåss på skoj
...Uttrycken i slagsmålen bara innehåller en massa svordomar
...Det arrangeras raptävligar och alla tycker det är jättekul när jag tycker det är äckligt
...Det fälls kommentarer som "Om du vinner nästa boll får du en puss" och liknande.
...Tränaren tycker att allt är väldigt roande

Haha, ja nu är jag hemma från träningen.
Det jag skrivit lite högre upp är väl bara hälften av vad jag skulle kunna skriva ner men jag orkar inte -.-
Vi har iaf väldigt roligt! :D
Men nu ska jag strax kolla på Anna Anka o de andra i Svenska Hollywoodfruar, askul!

Pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0