Madonna spelar baseboll på min tv :o

Tjoho!
Sitter och kollar på någon film på tv4film, kom nyss fram till att Madonna e med i den :P
Haha, efter att mamma sagt det då..
Men men..
Tror jag glömt att uppdatera idag, oups..
Va på tävling imorse iaf, gick väl sådär -.-
Men sen hängde Hanna med mig hem, vi har snackat en massa massa pga att hon ska iväg på semester nu efter praoen så jag kommer inte kunna träffa henne på 3 veckor! :o
Det kommer bli lite tomt asså :(
Fast hon kommer ju hem iaf, (haha jag e positiv som vanligt -.-) ..
Jaop, idag va det ju hockey oxå, KHK mot Pantern, fast jag skippade att åka dit.
Fast det var en riktig skitmatch tydligen så jag missade inte så mkt.
Tackolov!
Men nej, om jag ska försöka koncentrera mig lite på filmen nu?
Tror den snart är slut, det spelas musik som i att det snart blir väldigt spännande och så.
Haha..
Hörs, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0