Botched.

Okej här kommer filmrecensionen! ;D

"Botched

Tysk skräckfilm från 2007. I rollerna: Alan Smyth, Stephen Dorff och Russell Smith. Regi: Kit Ryan. Professionelle tjuven Ritchie skickas till Ryssland för att stjäla ett antikt kors. Det ser ut som ett enkelt uppdrag, men inom kort börjar saker och ting gå snett. Hans två psykotiska medhjälpare dödar en kvinna och plötsligt befinner de sig i en gisslansituation."

Infon kommer från TV-planeten ;D

Okej det var nog den sjukaste skräckfilmen jag nånsin sett! xD
Jag växlade mellan att säga Euuw och HAHAHAHAHA!
Ja ni fattar, den var bara splash blod död på ett så sjukt sätt att jag höll på att skratta ihjäl mig!
Ungefär som Scary Movie lite.
Japp men jag tycker ändå att om ni har lika sjuk humor som mig så borde ni se den! xP
En liten kul detalj är oxå att det är en tysk film med engelskt tal som utspelar sig i ryssland ;P
Bara jag som tycker det är komiskt? (antagligen)

Haha!


(Bild från http://1416andcounting.files.wordpress.com/2008/09/botched.jpg)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0