2 colaburkar och en tidning senare...

Hej!
Orkar inte läsa en tidning till, ögonen går i kors snart :P
Känner att det blivit lite mycket cola idag, 3 burkar redan och ja klockan är bara halv fem..
Illa illa..
Men men, ska iväg o träna snart så det är ju lixom lungt.
Okej nu låter jag som en såndär fjortis, typ "asså jag åt ett helt äppel idag :O :O :O fast det är lungt, jag ska inte äta något mer på en vecka..." ;)
Nej jag menade mer att jag känner mig onyttig med så mycket socker, men att det jämnar ut sig när jag sen sticker och tränar.
Jaopp, men vi hörs om en stund!
Puss.




Postat av: Therése

Sv: Vad mysigt! Själv har jag bara tagit det lugnt och ska nog fixa ett hemmaspa för mig själv nu :)

2009-10-27 @ 16:54:30
URL: http://terreh.blogg.se/

Postat av: Klara

tur för mej att jag inte gillar cola, för då slipper jag få i mej allt det där sockret ;P nej men jag dricker massa annan läsk så det är ju igentligen samma sak.. hehe ;) vad ögru nu dåe? :)

2009-10-27 @ 20:17:49
URL: http://tavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback