Plugg - Plugg - Läxa -.-

Prov imon, måste verkligen plugga!
Men ska blogga lite först, för jag orkar inte plugga -.-
Okej vad har hänt mig idag då?
Jag har:

* Tagit svininfluensavaccinet (shit va lång ord ;O)

* Missat nästan hela tyskalektionen p.g.a. ovanstående punkt (y)

* Börjat fatta lite om optik (kollade på en bild med hur ljuset sprider sig i ca 5 minuter sen fattade jag bara helt
sådär
)
 
* Börjat få lite ont i armen av första punkten :P

Yees, och nu måste jag plugga NO, engelska och göra läxa vi fått i gympa (weird, jag vet, men det e ett papper man ska fylla i, som måste va inne imon, som jag "råkat" glömma ;P)
Men jag måste börja med de nu, så jag slipper sitta uppe hela natten..

Puss sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0