Jag saknar mina bilder :( :*

Tjaoo!
Nu tänkte jag faktiskt skriva lite, det förtjänar nästan en applåd tycker jag ;)
E inne idag, för det är ganska molnigt och så har jag ont i halsen :(
Sitter och drömmer mig bort på massa svindyra märkessidor med kläder, tänk om man hade en massa pengar, fatta vad man skulle shoppat då.
Sitter och lysnar på lite låtar på Youtube, nån som har ngt tips?
Min hårddisk med alla mina 500 låtar och ALLA mina bilder har gått sönder, så jag har inga bilder eller musik, därav youtube.
E så sur, hoppas de kan laga den annars e alla mina foton borta forever :'(
Tänkte iaf i all min nedstämdhet, göra en ny design till bloggen, fast om jag inte har några bilder så blir den kanske ite superkul. menmen har tröttnat på min nuvarande header så dags för nytt.
Ska se om jag kan fixa ihop något under dagen, vi får se.
Jag fattar inte vad som hänt med min skrivlust, förut bara flödade orden fram när jag tänkte blogga men nu är det helt tomt i huvet. Det där lät inte bra, jag vet.
Okej vill ni veta en nyhet?  JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!
Men vi slutar faktiskt skolan om 38 dagar, de ni! sen e det ett långt och härligt sommarlov! :D ska bli så jäkla skönt, e helt dödstrött på skolan och alla miljoner inlämningsuppgifter vi har nu, suck.
Jag fattar inte hur vi ska hinna med ett helt till avsnitt i No innan vi slutar det är iaf 2 veckor kvar på detta :s kommer bli stressigt :/
Fast nej jag ska inte snacka om skolan när jag är hemma.
Ni hör, skolan e överallt ;S
Haha kanske inte, men jag vet inte, kan vi inte få sluta skolan typ i morgon?
Usch imorgon har jag prov, praktiskt i hemkunskap, jag suger på att laga mat så det kommer nog gå bra, eller inte.
Sen tyskauppstas (!?) om någon vecka.
Jag vill inte mer!
Nehej nu tycker jag att jag varit riktigt duktig och skrivit ett väldans långt inlägg, så nu får det va nog! ;)
Pussssss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0