You aint livin in a video...

Hey!
Jag e klar med tyskan nu! (Y) ja jag känenr mig väldigt duktig även om jag har 30 tal kvar i matten... :P
Haha och så har jag ju SOn oxå, och tydligen svenska me..  okej så duktig har jag kanske inte varit.
Men jag har huvudvärk, det måste väl tyda på ngt??
Okej så mycket gör jag inte heller, chattar med Hanna på msn och lyssnar på Alice Cooper låtar på youtube :P
Men vadå, det finns något som heter "pluggpaus", faktiskt!
Hehe xD
Nej men om jag ska hinna bli nästan klar med matten måste jag sluta skriva nu, men jag vill inte jag vill verkligen inte jobba med den dära skala-skiten,  fattar inte ett skit av de uuuusch jag vill inte :(
Okej slut på klagandet ;)

Hejs, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0