What a saturday night :p

Hey!
Så va det helg igen, tänk att om en vecka så e jag på gotland vid den här tiden :o coolt.
Idag så kommer Hanna hit och vi ska ut o ta kort, Hanna har kommit på att hon inte har några bilder hon kan lägga upp på bdb x)
Så hon kommer hit om ca en halvtimma och jag passar på att blogga lite nu innan, bara för att :p
Jaa vad har jag för roligt at prata om nu då? Hm, vi kan snacka lite om Lets dance bara för att det avgjordes igår.. :P
Tyckte ni det va rätt par som vann? Det tycker jag.
Till skillnad från Laila så började Magnus utan att kunna någonting om dans, det är coolt hur man kan lära sig så mycket på så kort tid.
Fast Laila var ju kanonbra, och den där klänningen med olika hårdrocksgrupper på är helt skitsnygg ♥ fast man kan ju inte döma en danstävling på vilka kläder de tävlande har xD
Ja, ikväll är det oxå tävlingsprogram fast idag är det Robinson vi snackar om, det är egentligen rätt sjukt att det är roande att se på folk som lider i ett träsk.
Men visst jag tycker det är häftigt att se hur de klarar sig och så, jag tänker inte missa det :p
Ne nu ska jag göra något vettigare än att skriva blogg.



"Touch me now, i close my eyes"


Postat av: Lydde

ska du inte släcka alla lampor idag ??



det är mitt i robinson

2009-03-28 @ 12:39:17

Postat av: Mela

Orka -.- Men tvn är inte en lampa ;D

2009-03-28 @ 12:40:48
URL: http://meelah.blogg.se/

Postat av: Lydde

men man ska typ stänga av allt :)



bryr du dig inte om miljön??

2009-03-28 @ 12:50:00

Postat av: Lydde

men man ska typ stänga av allt :)



bryr du dig inte om miljön??

2009-03-28 @ 12:50:19

Postat av: Mela

Eh, jo?

2009-03-28 @ 20:06:05
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback