I Love Lovefilm ;P

Hej!
Lördag idag, såå härligt! :D
Idag har jag:
♥ Ätit frukost
♥ Pratat med mamma, pappa, mormor o morfar ^^
♥ Kollat på Fab 5 o LA Ink,
♥ Kollat på Jurassic Park 1   jag ♥ de filmerna
♥ Kollat på 27 Dresses
♥ Ätit lunch
♥ Lagt upp bilder på Bilddagboken
♥ Kollat kläder på BikBok.se
♥ Lyssnat på musik
♥ Kollat på Sweden Rocks hemsida,  Fler band klara, jag skrek rakt ut.  2 av de nya banden som e klara e Journey och Tyketto :D Jag e såå glad! Längtar till Sweden Rock!! :D:D

Japp det är nog det jag gjort än så länge idag, ikväll blir det ju myskväll med mormor o Jullan, mer tv asså xP

Men vadå, de e ju melodifestivalen, final.  Vilka hejar ni på?  Jag hejjar på H.E.A.T  :D Den sanna rockfantasten som jag är (A) :P

Haha jaja har faktiskt inte så mycket mer att skriva, blir kanske ett blogginlägg ikväll me, om jag inte har fullt upp med att passa Julia då (: 


Postat av: Lydde

27 Dresses är så bra <33333 ;)

2009-03-16 @ 17:05:22

Postat av: Mela

Eller hur! Asbra, fast Jurassic park e bäst ;D

2009-03-16 @ 18:38:57
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback