..Därför att sveriges berggrund består mestadels av gnejs och granit men även...

Hallå!
Så e det snart dags för prov igen (lägg märke till att meningen inte börjar med vilken dag det är ;D jag äger p ådet här btw så e det onsdag, så ingen blir förvirrad ;D) imorgon faktiskt, 2 st prov, tyskan är ofärberädd så inte mycket att göra åt det utom att va livrädd då, ...
Sen son jag kan den verkligen inte!! borde kanske plugga, men, det fastnar inte och det är så seegt jag menar vem bryr sig om vilken berggrund det är på tex grönland? shit, vilket sit vi behöver kunna ...
Jaa, förutom att vara panikslagen inför prov så har jag varit i skolan idag då, inte hänt någonting så stort att man måste ge det plats i ett blogginlägg, inte idag iaf för det har jag inte riktigt tid med. Jag menar, PLUGG! ;S
ja min lilla Hanna hängde med mig hem i eftermiddag, hjälptes åt att lära sig son, det gick väl ganska bra? haha kul iaf x) <33
Mm joo något väldigt bra? Vill ni höra??
Jo, ni förstår att KHK  har värvat fler spelare, nämligen OIKs Simon Skoog (asbra back) och Erik Belin (forward duktig sådan) Yees va härligt! :D
Men nej jag måste faktiskt plugga hur tråkigt det än är. Pusspuss


Postat av: Lydde

Lycka till <333 ;)

2009-03-26 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0