Där ser du, det är ingen idé att försöka vara trevlig ;P

Hallåja!
så va det tisdag igen.
Okej vad som har hänt under dagen i listform:

♥ Sannis Pannis kom till mig i morse, vi kom i lagom tid till bussen idag, faktiskt (y)
♥ Praoo, plockat fram dukar, fixat i skyltfönster.
♥ Lunch med Lina, hälsade på Sandra och Casper, fick tillbaka min 10kr :D
♥ Prao igen, fixade iaffären bara
♥ Ida o Casper hälsar på mig o Rebecka
♥ Fick reda på att Casper skrämde en tant i ett försök att vara trevlig xD Haha va kul de va!! xD
♥ Vi får en liten paus och går till Breeze, Idag fastnar i en klänning xD
♥ Casper sticker iväg, Ida bli min lilla assistent :P
♥ Ida sticker hem
♥ Rebecka o jag sorterar namnskyltar
♥ Får sluta vid kvart i fyra, hinner med den överfulla 16.00 bussen.
♥ Kommer hem
♥ Äter middag, schnitzel och makaroner, (:
♥ In på datorn o blogga

Jaa det var väll allt skulle jag tro, orkar inte skriva mer noggrant :P

Menmen nu ska jag göra något annat, vet inte vad än men det bli nog bra ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0