Crazy crazy crazy, is my life ^^

Tja!
Söndag igen, måndag imon, jag måste sluta säga veckodagarna jag stör mig ngt fruktansvärt på de -.-
Om något annat.
Ställde ju fram klockan en timme inatt, Jeanett o jag hoppades verkligen att småbarnen hade glömt det ¨så vi skulle slippa ha träning men sån tur har man ju aldrig --.--
Jeanett sa att det va massa hajar på golvet i gympasalen, jag skrek.
Jaa fast det va ju bara en timme iaf.
Sen redigerade jag lite bilder från igår, jag försökte göra om ett träd till ett spöke, ja ni fattar kanske själva hur det blev -.-
Haha sen så skulle ju jag iväg och tävla, gick skit.
Vi förlorade med 8-0 och jag blev snurrig i huvet :/
Sen kom jag hem och då gick pappa o jag en 4 kilometers runda för jag vill verkligen få upp min kondis, och så e det kul att vara ute och gå med såklart :)
Fast nu börjar jag få lite huvudvärk så jag ska nog inte skriva mer här ^^





Postat av: Lydde

Okej:) träd till spöke;) kul:)

2009-03-30 @ 14:41:12

Postat av: Mela

Jupp ^^

2009-03-30 @ 19:10:44
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback