Normal vardag.

Hey! :D
Idag skiner solen och det är supervarmt! Härligt som bara den.
Dagen har spenderats ute på en sovsäck mitt i solen och läst...
Jag vet, jag ligger alltid ute och läser och det är nog inte så kul att läsa i varje blogginlägg xD
Men har börjat på en ny bokserie nu, jag menar jag kommer inte få hem resten av Twilightserien förrän om typ en månad så why not?
Läser iaf en serie av Diana Gabaldon, i totaly love it.
Första boken i en serie av 5 heter "Främlingen" och handlar om Claire som blir skickad tillbaka i tiden till 1700talets Skottland. Låter lite sci-fi aktigt men den är superbra! ;)
För att inte bli helt "förläst" som mamma säger så har jag hjälpt pappa att köra iväg med skräp...
Låter inte så svårt som det var..
Först så skulle kartongerna (2.5x1m) lyftas upp på taket på bilen... 
Medans pappa gjorde de fick jag stå på ett staket 1 meter från bilen och hänga över kartongerna för att de inte skulle blåsa iväg.. Smidigt, javisst! ;) 
Haha men tillslut så gick det bra iaf, efter att jag nästan ramlat ner från staketet och fått kramp i armarna.
Gick in en stund nu för att jag blev så fruktansvärt allergisk mot ngt :S inte kul. 
Men nu funderar jag på att gå ut igen, vill ju va ute när det är så varmt! 
skriver nog mer sen, puss på er!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0