Magont och shoppande.

Tjena snyggingar ;)
Legat inne i soffan o kollat på tv hela dagen, har haft superjäklaont i magen, hatar det så fruktansvärt mycket.
Legat o kollat på history channel en del, riktigt inressant faktiskt.
Sen så har jag beställt hem lite böcker från AdLibris;
Stephanie Meyers, Om jag kunde drömma & När jag hör din röst.
Katarina von Bredows, Syskonkärlek & Knappt lovlig.
Denise Rudbergs, Tillsammans andra boken.
Lääängtar tills jagg får dem, då blir det läsning dygnet runt ska ni veta! ;)
Har gjort ett litet villha-collage från HMs webshop oxå, kan ladda upp en bild om ni vill.
Sen så har jag varit ute och tagit lite kort i trädgården, under de få timmar då tabletter faktiskt hjälpt mot magonet. kan ladda upp lite av de bilderna oxå, tänk vad duktig jag är idag ;)
Sen vad händer sen, jo jag är superförkyld och låter som Kalle Anka när jag pratar, annars så är det nog ganska bra med mig.
Sitter och kollar på Ice Age just nu, på Canal+ Hits, tycker den är grymt rolig xD
Sen imonkväll ska jag till Rebbe på filmkväll, ska bli riktigt kul! :D
Och sen på lördag blir det kalas för min kusin som fyller år i helgen och på söndag ska jag till Hanna o hjälpa henne att packa till sin utomlandsresa, som är väldigt fuskig...
Jag vill med utomlands xP
Annars har jag inte jättemycket planerat, eller vänta detta var nog en del om jag nu tänker efter hehe...
Hoppas bara jag mår bättre imon, blir inte kul att åka till Rebbe och må helt dåligt.
Men nej nu har jag inte mer att skriva...  Så nu får det bli bilder!
[bilderna är klickbara ;)]








Mitt collage ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0