VH1 in my heart

Hejsan svejsan på dejsan ;)

Sprungit runt och tagit kort nu en stund, tyvärr så har de raderats (?) så kan inte visa dem :S
Jag vet inte, måste ha råkat trycka på ngt, jaja synd.
Vet ni vad jag blivit beroende av?
VH1
Har alltid VH1 på om jag typ sitter vid datorn eller så.
MTV känn dig dissad, haha...
Nej jag kollar en del på MTV oxå, men de har inte alltid musik, det har ju VH1 (nästan)
Och jag gillar (dagens underdrift) musik! (A)
Haha nu ska jag läsa lite bloggar, kolla in lite nätshoppar, som vanligt asså.
Och sen får jag nog lägga mig tidigt, för Hanna kommer imon vid 1 (och Sanna oxå tror jag) och då måste jag ju va vaken.
Oj shit, jag måste typ stiga upp vid senast 12 :O
Stackars mig? ;) Nej men jag ska nog stiga upp vid 10, så jag hinner duscha och lite så oxå.
Haha.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0