Perfektionisten herself.


(Bild från idag, någon som kan hjälpa mig med vad för slags blomma det är :P)

Det blir nog ingen ny design på ett tag, kanske en ny header men jag vet inte.
Mitt lilla kreativa infall försvann nästan direkt.
Jag tror fortfarande att headern kan bli bra, men resten verkar bara uselt.
Dessutom tycker jag inte att det blir någon stor skillnad hur mycket jag än ändrar.
Jag vill inte ha en fjortisblogg där designen är halvtaskig.
Okej designen kanske inte är det allra viktigaste i en blogg, men jag vill ändå ha det snyggt.
Det stör mig något fruktansvärt att jag inte får ihop det något bra.
Som ni vet så byter jag header oftare än man hinner vänja sig vid den.
Men jag blir så sur på att mina designer inte lever upp till mina egna förväntningar.
Jag är inte en perfektionist när det gäller mycket men när det gäller design är jag så fruktat petig.
Det är nog för att det verkligen är något jag intresserar mig av, men det är ganska jobbigt för ja, jag blir aldrig nöjd.
Ska göra en ny header nu, och så ska jag nog flytta in datorn till mitt rum.
Ifall jag sitter uppe och fixar för länge så kanske jag är vaken när pappa ska sticka till jobbet, och det blir inte bra om de fattar att jag suttit uppe med datorn hela natten, haha.
Men jag ska fundera ut något så småningom, med designen, den ska bli bra.
Jag vill att den ska bli bra!
Nu ska jag göra en snabbkoll genom mina favoritbloggar och sen börja på en ny header.
Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0